גולדן דרגון ישראל



אודות מפעל
Xiamen Golden Dragon

ענקית האוטובוסים Xiamen Golden Dragon, שנוסדה ב-1992, מתמחה בפיתוח, ייצור ומכירות של אוטובוסים יוקרתיים בגדלים שונים. לחברה שלושה מפעלים השוכנים בסין והיא מעסיקה למעלה מ-4000 עובדים.
בשנים האחרונות השקיעה גולדן דרגון משאבים רבים בהגדלת יכולות הייצור, בחדשנות טכנולוגית ובאימוץ סטנדרטים קפדניים של איכות.
האוטובוסים של גולדן דרגון נמכרים ביותר מ-80 מדינות באירופה,אסיה, דרום אמריקה, אפריקה והמזרח התיכון ולא בכדי.
בגולדן דרגון מאמינים שחדשנות טכנולוגית מייצרת ערך מוסף ללקוחות – הן בעלויות נמוכות וכן בהפחתת זיהום הדלקים ושימוש באנרגיה ירוקה.
מאז שנת 2005, החלה גולדן דרגון במחקר ופיתוח של אוטובוסים חשמליים וכאלה המונעים בגז טבעי ובשנת 2008 עלו על כבישי סין ואירופה אוטובוסים באנרגיה חליפית מתוצרת החברה.



נגן וידאו

אמנת השירות של גולדן דרגון

הבסיס הערכי

אנו, הנהלת גולדן סוכנויות אוטובוסים ועובדי החברה, מאמינים כי בהיותנו חברה מובילה בתחום המכירה
ואחזקת אוטובוסים לציי תחבורה ציבורית וחברות היסעים, עלינו לחתור בהתמדה ליצירת ערך משמעותי
ללקוחותינו, על מנת להבטיח את שביעות רצונם ונאמנותם לאורך זמן.
אנו מאמינים בשותפות ארוכת טווח עם לקוחותינו תוך מחויבות להצלחתם העסקית. על מנת שנוכל לעמוד
בכך, אנו מטמיעים תשתיות מתקדמות ונהלים קפדניים ומתחייבים לשירות אישי ואיכותי המושתת על
התאמה לצרכי הלקוח, מקצוענות, אמינות, קשר אישי, חתירה לשיפור מתמיד, שיתוף והפצת ידע, בקרה
מתמדת ואפקטיביות.

JOBS-1

התאמה לצרכי הלקוח: אנו מייעצים ללקוחות על סמך ידע רב שנצבר אצלנו ומאפשרים ללקוחותינו
לאפיין ולהתאים את כלי הרכב המסופק על ידינו לצרכיו ומלווים את ביצוע ההתאמות הנדרשות אצל היצרן
ובארץ.

אמינות: אנו מעניקים לכל אחד מלקוחותינו יחס הוגן ומאמינים ביושר, שקיפות ואמינות כערכים המנחים
אותנו בעסקינו, באופן שיטתי ומתמשך.

חתירה לשיפור מתמיד: אנו בוחנים את שביעות רצון לקוחותינו תוך קבלת משובים באופן שוטף ושיטתי
במטרה לשפר את איכות המוצר, השירות והאחזקה.

בקרה מתמדת: אנו מבצעים בקרה שיטתית בכל תהליך עסקי. אנו מאמינים כי בקרה מתמדת תבטיח
ללקוחותינו מוצרים ושירות טובים יותר לאורך זמן.

מקצוענות: אנו מאמינים כי יכולת מקצועית גבוהה של אנשינו הינו ערך רב משמעות ללקוחותינו ואנו
משקיעים משאבים רבים בהכשרת עובדינו לביצוע תפקידם ברמה הגבוהה ביותר ומעודדים אותם
למצוינות.

קשר אישי: אנו מקיימים קשר קרוב ואישי עם כל אחד מלקוחותינו על מנת להבטיח שירות אישי ונגיש

שיתוף והפצת ידע: כדי למצות את חוויית המשתמש בכלי הרכב שאנו מספקים, אנו מקנים ללקוחותינו
את המידע, הספרות הטכנית, ההדרכה והנתונים העדכניים והרלוונטיים עבורם אודות כלי הרכב שרכשו
ופועלים לעדכון שוטף של הידע .

אפקטיביות: אנו מבינים את חשיבותו של מרכיב הזמן בפניית לקוחותינו אלינו ופועלים לספק מענה
מקצועי ומהיר באמצעות תהליכי עבודה שיבטיחו פתרון מקיף וממצה.

גולדן לשירות לקוחותיה:

אנו עומדים לשירות לקוחותינו באמצעות מגוון ערוצים ופועלים כל העת לשיפור אמצעי התקשורת עמנו.

עמידה בתקנים בתקופת הקורונה